Estiu 2022. FAQS Piscina Municipal

Dijous, 23 de de juny de 2022 a les 00:00

PREGUNTES FREQÜENTS

Hem instal·lat un wifi per als usuaris de la piscina perquè puguin validar la seva entrada sense problemes de cobertura. Recorda que si ets abonat pots reservar entrada 48 hores abans i que tens prioritat. Fes aquí la teva reserva.

Consulta aquí les normes generals de l'equipament.

Aquí trobaràs resposta a temes que et poden interessar sobre la piscina d'estiu municipal. 

Quin és l’aforament de la piscina municipal de Tiana?

430 persones

Quin és l'horari?

Els mesos de juny i juliol està  oberta de dilluns a diumenge de 10 h a 20 h.

Els mesos d’agost i setembre l’horari és de dilluns a diumenge d'11 h a 20 h.

Qui pot adquirir l’abonament? 

Només es poden treure l’abonament els empadronats a Tiana i Montgat.

Quants tipus d’abonaments hi ha?

Hi ha l’abonament de temporada o l’abonament mensual. Aquests poden ser de pagament o gratuïts com és el cas dels menors de 6 anys o majors de 65 anys.

Existeix un carnet d’abonat/da físic?

No. El carnet és virtual. Des de l’aplicació mòbil reserva play es pot accedir a la piscina. En aquesta mateixa aplicació hi ha un botó d’entrada i un botó de sortida que substitueix al físic.

Les persones que no disposin de dispositius electrònics (infants o gent gran), poden accedir mitjançant el codi d’accés d’usuari/a que s’ha facilitat en el moment de la compra de l’abonament.

I per les entrades diàries o puntuals?

L’accés a la compra d’entrades puntuals és lliure. L’entrada també és virtual i s’ha de mostrar a la recepció.

Que haig de fer si tinc l'abonament i vull anar a la piscina?

En el cas de les persones que tenen abonament, es recomana que facin la reserva amb antelació de forma online, a través de l’aplicació de reserva play. Les persones amb abonament disposen del servei de cita prèvia de 48 h per poder reservar i estalviar-se cues. Un cop s’hagi realitzat la reserva ja no has de fer rés. Només has d'anar a la piscina el dia i hora reservat i passar el control d’entrada.

Si tinc abonament, he reservat i no puc venir?

Si has reservat i no pots venir,  has d’anul·lar la reserva des de l’aplicació perquè altres persones puguin gaudir de la piscina.  

Que haig de fer si no tinc abonament i vull una entrada individual?

Les entrades individuals no disposen de cita prèvia i s’han d’adquirir el mateix dia que vulguis venir a la piscina a través de l’aplicació de reserva play. No es poden adquirir d’una altra manera.

Si no soc de Tiana ni de Montgat, com em puc treure una entrada per mi i tota la família?

Primer has d’iniciar sessió a l’aplicació de reserva play. Si no estàs registrat ho hauràs de fer. Seguidament, ves a reserves de piscina on apareixerà un calendari i hauràs de seleccionar la franja horària en la qual vols venir a la piscina de Tiana. Després hauràs de seleccionar la durada.

Un cop fets aquests passos,  s’obrirà una nova pantalla perquè seleccionis quantes entrades vols. Finalitza amb la pestanya comprar seleccionats i et redirigirà al pagament.

Si vull comprar entrades i l’aplicació no em deixa, puc anar a la recepció de la piscina i comprar-les allà?

No. Només es poden adquirir per l’aplicació.

Es pot pagar en metàl·lic a la recepció de la piscina?

No. Tots els pagaments s’han de fer prèviament amb targeta de crèdit o dèbit a través de l’aplicació de reserva play.

Es poden fer servir els vestuaris?

Si. No hi ha cap restricció.

Com puc reservar la zona de picnic?

Hauràs de dirigir-te a la recepció i fer la reserva de l’hora que vols estar.

 

Darrera actualització: 23.06.2022 | 18:23