Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)
Aquest servei municipal és a la planta baixa de l'Ajuntament i s'encarrega de tramitar un elevat nombre de serveis.
L'objectiu de centralitzar a l'entrada del consistori l'atenció al ciutadà, és evitar als veïns desplaçaments innecessaris pels diferents departaments de l'administració municipal. El personal de l'OAC fa d'intermediari entre aquestes àrees i la ciutadania. L'alta en el Cens d'animals domèstics o la informació sobre les zones autoritzades d’aparcament, també són tasques pròpies de l'OAC.
Funcions
Entre les tasques més importants que desenvolupa l'oficina, hi ha la coordinació del registre d'entrada i sortida de documents i tot allò relatiu al padró municipal: altes i baixes, certificats d'empadronament, canvis de domicili... A banda, també és el departament que gestiona les agendes de visita de l'arquitecte municipal i serveis socials. Altres gestions destacades que es realitzen en aquest departament, són: cementiri municipal (gestió de nínxols), inscripcions al cens d'animals de companyia (inclós llicència d'animals perillosos ) i targeta de transport metropolità (tarifació social).
Alhora, és el punt d'informació central, ja sigui per a les consultes presensencials com les telefòniques.