Oficina d'atenció a l'usuari (OAC)

Aquest servei municipal és a la planta baixa de l'Ajuntament i s'encarrega de tramitar un elevat nombre de serveis.

L'objectiu de centralitzar a l'entrada del consistori l'atenció al ciutadà, és evitar als veïns desplaçaments innecessaris pels diferents departaments de l'administració municipal. El personal de l'OAC fa d'intermediari entre aquestes àrees i la ciutadania. L'alta en el Cens d'animals domèstics o la informació sobre les zones autoritzades d’aparcament, també són tasques pròpies de l'OAC.

Funcions

Entre les tasques més importants que desenvolupa l'oficina, hi ha la coordinació del registre d'entrada i sortida de documents i tot allò relatiu al padró municipal: altes i baixes, certificats d'empadronament, canvis de domicili... A banda, també és el departament que gestiona les agendes de visita de l'arquitecte municipal i serveis socials. Altres gestions destacades que es realitzen en aquest departament, són: cementiri municipal (gestió de nínxols), inscripcions al cens d'animals de companyia (inclós llicència d'animals perillosos ) i targeta de transport metropolità (tarifació social).

Alhora, és el punt d'informació central, ja sigui per a les consultes presensencials com les telefòniques.

Plaça de la Vila,1 - 08391 Tiana - Barcelona (Espanya)
Telèfon:933 955 011
Fax: 934 657 518
Adreça electrònica: tiana@tiana.cat
Lloc web: www.tiana.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 8:30 a 14:30 h i dimarts també a la tarda de 16 a 18 h. La atenció serà sempre amb cita prèvia.

Durant els mesos de juliol i agost no hi ha atenció al públic a les tardes.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 31.03.2022 | 13:22